Hátrányból jókora előny!

Ma már mindenkit, ha nem is egyformán, de elég határozottan érintenek a koronavírus járvány miatt hozott korlátozó intézkedések hatásai. Nagy hátrányt szenved most a kkv szektor, elfogytak a vásárlók sok helyen, befagyott a piac. Mivel ez nem lesz örökre így, ezért ilyenkor érdemes olyan feladatokra fókuszálni, ami addig elmaradt, vagy csak örökké halogatva volt!

Régebben megkérdeztünk több cégvezetőt, hogy ha egy dolgot kellene mondania, amit a legtöbbször elhalasztott már, akkor mi lenne az. Meglepő módon majdnem felük a vállalkozás megjelenésével, arculatával kapcsolatos feladatokat említette.

“Nincs egy normális logónk…”
“Szedett-vedett módon nézünk ki, de soha nincs idő rendbe tenni”
“Már 5 éve nem változtattunk a szórólapon”
“Kellene Facebookra valami kis grafika, de nem sikerül sosem…”

Sokáig sorolhatnánk még… De most van idő, segítünk! Hogy is készül az arculat?

A nulláról.

Ha frissen indítottad el a vállalkozásodat az elmúlt hónapokban és még nincs arculatod, akkor mi sem egyszerűbb! A nulláról kell kezdened az arculat felépítését. Ilyenkor mindig egy biztos alapot szoktunk javasolni mindenkinek.

Biztos alap, ami hamar és költséghatékonyan megvan, nem tartalmaz felesleges dolgokat, bármikor bővíthető új elemekkel.

MI KERÜL AZ ARCULATI KÉZIKÖNYVBE?

  • 1 db logó, amit előzetesen 3-4 variációból választottál ki.
  • Ennek a logónak a különböző alkalmazási szabályai.
  • A színvilág, amit 2-3 általad választott szín alkot.
  • A tipográfia, ami a kialakított betűtípusaid összessége.
  • A névjegyed digitális, nyomdakész terve.
  • A céges borítékod és levélpapírod nyomdakész terve.
  • Az email aláírásod grafikus stílusa.
  • Valamint a céges bélyegződ gumilapja.

Ha most indulsz, akkor számodra ez jelentheti a stabil alapot az arculatban, egyforma megjelenést garantál minden platformon, online, vagy offline egyaránt. Az egyedi, professzionális arculat a cégek sikerének egyik záloga, mely hatással van az ismertségre, hírnévre és ezáltal a bevételekre is. A maximumot csak így tudod kihozni vállalkozásodból.

Legtöbbször Katások választják ezt a lehetőséget, mert hamar megvan, költséghatékony, és utána fókuszálhatnak arra, amit a legjobban szeretnek, ami miatt vállalkozók lettek.

A halogatás már nem kifogás!

Most, hogy sokakra sok idő szakadt rá hirtelen, már nem lehet kifogás a “végtelen elfoglaltság”! Végre van idő akár a vállalkozás meglévő arculatának ráncba szedésére, frissítésére, esetleg új elemek beillesztésére.

HOGY ZAJLIK EGY ARCULAT FRISSÍTÉSE, KIEGÉSZÍTÉSE?

  • Első körben megnézzük, hogy mi történt eddig, milyen arculati elemeid vannak, mit hova használsz, az milyen hatékonyságú.
  • Készítünk egy javaslatot, mit érdemes elfelejteni, cserélni, újra tervezni, vagy frissíteni, esetleg máshogyan alkalmazni, hogy több eredménye legyen, jobban felfigyeljenek Rád.
  • Elkészítjük az új arculati kézikönyvedet. (Régi nincs is? Hát, tényleg itt az idő frissíteni… 🙂 )
  • Az új vagy frissített arculat alapján akár le is tudjuk gyártani reklám és marketing termékeidet rövid határidővel.

Ha már régi motoros vagy, akkor szánj egy kis időt magatokra. Magadra és a vállalkozásodra. Ne halogasd tovább, kovácsolj előnyt a hátrányból, hiszen nem lesz mindig ilyen rossz a helyzet.

Bízzunk benne, hogy hamarosan visszazökken minden a régi kerékvágásba és akkor startra készen, hatalmas előnnyel indulsz majd, az új, egységes, figyelemfelkeltő arculatoddal!


Kérj ajánlatot!

Ha felkeltettük érdeklődésedet, és a hátrányból szívesen kovácsolnál előnyt, akkor kérj ajánlatot, és felvesszük Veled a kapcsolatot!